Generalforsamling 2018

Generalforsamlingen er den 19. marts kl. 18.30 - 21.00 på Vejen Gymnasium

Der vil være en kort pause mellem generalforsamlingen efter foreningens forskrifter og anden del af mødet, hvor Leif Hald Pedersen fra Vejdirektoratet deltager. Han kan orientere om processen med VVM-undersøgelsen og status for arbejdet med miljøvurdering og fastlæggelse af mulige linjeføringer for motorvejen. Desuden deltager Frank Schwaner fra Liberal Alliance i Kolding. Han er modstander af Hærvejsmotorvejen og formidler spørgsmål til Ole Birk Olesen (stilles via vores mailadr. inden den 11. marts eller i Facebookgruppen Hærvejsmotorvej - Hvorfor?) og svar på disse på vores møde.

Der udsendes en mere detaljeret dagsorden mandag, den 12. marts 2018.

Vi bliver nødt til at have en fornemmelse af antallet af deltagere, så vi beder om en tilkendegivelse på dette link: http://hvemkommer.dk/304c99

Med venlig hilsen Bestyrelsen